Witamy !

Wakacje 2015 (Lipiec) upłynęły nam bardzo szybko. Jeden z nas – Kuba wyjechał na obóz harcerski do Nowej Kiszewy (koło Kościerzyny). Czworo z najstarszych dzieci w nagrodę za dobre wyniki w nauce i zachowanie w ciągu całego roku szkolnego wyjechało na obóz młodzieżowy do HAJDUSO-BOSLO, a dziesięcioro na kolonię do Zaklikowa (koło Stalowej Woli). Bawiliśmy się świetnie i czas spędzony na wyjazdach upłynął fantastycznie. Ci, którzy zostali w „Mieszku” i „Dobrawie” nie nudzili się na pewno. Chodziliśmy z wychowawcami: na basenie „ROSiR” , na lody do „Zielonej Budki”, „Myszki”, cukierni Orłowski & Rak. Dzięki uprzejmości Pana Raka zwiedziliśmy jego cukiernię od zaplecza. Byliśmy w MULTIKINIE na filmie „Ant-Man”. W dni upalne szliśmy do fontanny multimedialnej, jak i do fontanny przy MILLENIUM HALL bawić się w wodzie oraz leżakować. Wychodziliśmy na spacery po okolicy oraz do parku linowego.
    Koniec lipca zarezerwowaliśmy dla cioci Doroty, która zaprosiła nas do swojego domu, gdzie urządziła pysznego grilla (zjadłoby się jeszcze tych ziemniaczków i tej cukinii !!! ).
Gdy nie wychodziliśmy nigdzie, także była super zabawa. Jeździliśmy na rowerach, mieliśmy zajęcia na siłowni, (wyrabialiśmy „ muły” – szczególnie Ciocia Edyta i Wujek Wojtek), kąpaliśmy się w basenie ogrodowym, bawiliśmy się w piaskownicy, oglądaliśmy i słuchaliśmy bajek, z ciocią Danusią lepiliśmy wyroby z ciastoliny. Nie ukrywamy, że nie pamiętaliśmy o graniu konkursowym na X- boxie. Graliśmy w gry planszowe, stolikowe oraz rysowaliśmy kredą na asfalcie. Ten miesiąc był bardzo przyjemny.

Sierpień spędziliśmy także fantastycznie. Pływaliśmy i kąpaliśmy się w basenach ogrodowych małych i dużych oraz odwiedzaliśmy kąpielisko miejskie. A że pogoda dopisywała, były to atrakcje-można rzec-codzienne. Maluszki bawiły się wspaniale w „Fantazji”, a trochę starsi odwiedzili Mulitkino. Podczas wyjść poza placówkę odwiedzaliśmy lodziarnie, cukiernie, pizzerię i Mc Donalda oraz podziwialiśmy piękne rzeszowskie fontanny. Najstarsi wychowankowie Domu dla Dzieci „Dobrawa” brali udział w spływie kajakowym oraz poznali uroki biwakowania na polu namiotowym. Były to niezapomniane przeżycia. Na terenie placówki oprócz kąpieli spędzaliśmy czas na grach zespołowych i planszowych, pieczeniu ciasteczek oraz udziale w konkursach w puszczaniu baniek mydlanych i rysowaniu kredą. Uczyliśmy się tańczyć naśladując ruchy tancerzy na ekranie. Budowaliśmy też wspaniałe zamki z piasku. Słuchaliśmy i oglądaliśmy dużo bajek oraz wystawialiśmy mini - przedstawienia kukiełkowe. Ostatnie dwa tygodnie większość z nas spędziła na kolonii w Myczkowcach. Wypoczęliśmy wspaniale, a teraz wracamy do szkoły i przedszkola.