Nasze wakacje w roku 2009

Drugi miesiąc wakacji – sierpień spędziliśmy atrakcyjnie. Już dziewiątego sierpnia dziesięcioro z nas pojechało na obóz zorganizowany przez harcerzy w Łazorach. Przyjechaliśmy stamtąd zadowoleni. Wróciliśmy ze wspomnieniami, pamiątkami i nowymi przyjaźniami.
    W sierpniu była jeszcze jedna atrakcyjna dla nas impreza wyjazdowa. 25.08.2009 r. sześcioro z nas wraz z wujkiem Bogdanem i wujkiem Wojtkiem pojechało żegnać wakacje w Bieszczady. Była to wycieczka pełna atrakcji- wielogodzinne wyprawy w góry, wspólne ogniska i wolny czas na rozmowy. Wszyscy wróciliśmy zadowoleni mimo bąbli na stopach.
    Wychowawcy w sierpniu organizowali nam wycieczki i spacery po najbliższej okolicy. I tak byliśmy w Słocinie, na Lisiej Górze, na Bulwarach nad Wisłokiem.
    Opalaliśmy się i kąpaliśmy się na Żwirowni.
Poznaliśmy Osiedle Mieszka I, ulicę Rejtana, najbliższe place zabaw, Most Zamkowy, Rynek.
    W ogrodzie naszego domu bawiliśmy się na placu zabaw, w piaskownicy, na boisku sportowym korzystając ze sprzętu sportowego, kąpaliśmy się w basenie ogrodowym.
    Uczestniczyliśmy w konkursach organizowanych przez wychowawców- malowanie kredą na asfalcie, rowerowy tor przeszkód i innych zawodach sportowych.
    Starsi spośród nas byli w kręgielni, gdzie rozegrali turniej.
Wraz z wychowawcami jeździliśmy na wycieczki rowerowe bliższe i dalsze.
    W miesiącu sierpniu raz byliśmy w kinie na filmie „Alwir i wiewiórki”.
Podczas wakacji korzystaliśmy z siłowni, pracowni komputerowej, z kina domowego, słuchaliśmy muzyki. Spotykaliśmy się z przyjaciółmi i znajomymi.
    Dużym zainteresowaniem wśród nas cieszyły się zajęcia kulinarne, podczas których robiliśmy gofry, smażyliśmy frytki.
    Mimo wakacji nie zapominaliśmy o naszych obowiązkach. Starsi spośród nas dużo czasu spędzali przy pomaganiu w kuchni. A wszyscy braliśmy udział w pracach porządkowych na terenie placówki i w ogrodzie plewiąc klomby.
    Wakacje zakończyliśmy grillem, wspaniałą zabawą i nadzieją, że rok szkolny szybko się skończy i znów będą wakacje.