Wycieczka z Eurolotem

W czwartek 06.10.2011r. dotarła do nas wiadomość, że mamy lecieć z Eurolotem do Szczecina. Decyzja była szybka – lecimy. Wytypowaliśmy sześcioro najstarszych wychowanków, spakowaliśmy bagaże i w piątek o godzinie 16.30 busem Eurolotu dotarliśmy na lotnisko w Jasionce. Lot samolotem okazał się niecodziennym, magicznym przeżyciem. Dla wielu z nas było to pierwsze takie doświadczenie.

Na lotnisku w Goleniowie czekał już na nas autokar. Dwugodzinna podróż na miejsce zakwaterowania bardzo szybko nam upłynęła. W ośrodku „Nadmorski Raj” w Sianożętach sprawnie i szybko zakwaterowano nas w przepięknych pokojach. Byliśmy pod ogromnym wrażeniem wysokiego standardu ośrodka. Cała obsługa opiekowała się nami jak wyjątkowo specjalnymi gośćmi. Sympatyczny Pan kierownik służył nam rada i pomocą, dbał o każdy szczegół naszego pobytu.
    Bliskość morza, wycieczka rowerowa do Ustronia Morskiego zostawiły niezapomniane przeżycia. Nawet sobotnia zła pogoda nie zepsuła nam dobrych humorów.

Niedziela przywitała nas słoneczną, piękną pogodą. W tym dniu czekało nas jeszcze więcej atrakcji. W Kołobrzegu wspaniała, ciepła Pani przewodnik pokazała nam największe perełki miasta.

Tutaj też, czekała na nas niespodzianka, a mianowicie rejs „Piratem” w głąb morza. Choroba morska spowodowana wysoką falą nie zmąciła cudownych przeżyć.
Perspektywa powrotu do domu trochę nas zasmuciła. Szkoda nam było, że tak szybko minęły piękne chwile nad morzem. Dzieci były urzeczone wycieczką. Ciągle pytały, kiedy tu jeszcze przyjadą.
    Z całego serca dziękujemy wszystkim organizatorom, sponsorom i opiekunom tej wycieczki. Dzięki Wam i Waszemu ogromnemu sercu mogliśmy przeżyć niesamowite i niezapomniane chwile w uroczym miejscu sprawiając, że poczuliśmy się po prostu szczęśliwi. Dziękujemy.