Grupa podopiecznych z Domów dla Dzieci „Mieszko” i „Dobrawa” wraz z wychowawcami udała się na długo oczekiwaną i wspaniałą wycieczkę do Parku Wodnego do Krakowa. Jest on jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów tego typu w Europie. Wyjazd był nagrodą dla dzieci występujących w tegorocznych Jasełkach, które mieli okazję odgrywać wielokrotnie na terenie naszego miasta.
     Po obfitym śniadaniu, pełni sił wyruszyliśmy w drogę autokarem. Po 2 godzinach podróży byliśmy już na miejscu, a w informacji czekały już na nas zarezerwowane bilety, których zakup sponsorowała firma Provident. Po krótkim szkoleniu z panem ratownikiem mogliśmy wejść na obiekt basenowy, a w nim mnóstwo atrakcji, m.in. najdłuższa w Polsce sieć zjeżdżalni licząca ponad 800 m, rwąca rzeka, ścianka do wspinaczki, tor do pływania i miejsce do sportów wodnych – a także hydromasaże, sauny. Nam najbardziej spodobała się zjeżdżalna z pontonami, która chyba była najbardziej oblegana przez naszą grupę. Młodsze dzieci bawiły się w brodziku, gdzie też nie brakowało atrakcji. Ci najstarsi korzystali także z jacuzzi solankowego. Po 3 godzinach szalonej i wspaniałej zabawy w wodzie, głodni udaliśmy się na pyszny obiad do restauracji Sfinks mieszczącej się przy Centrum Handlowym Krokus, gdzie kierowniczka pani Kasia czekała na nas z przepysznymi daniami, które tak bardzo lubimy. Syci i zadowoleni mogliśmy się udać na krótki spacer, a po nim do naszego autokaru. W drodze powrotnej nie mogliśmy ominąć restauracji McDonalds, gdzie czekały na nas pyszne lody.
    Szczęśliwi, pełni wrażeń wróciliśmy do Naszego Domu na Nizinną!