13-14.06.2009 r - Dzień Dziecka nie zakończył się dla nas 1 czerwca. Dwa tygodnie później braliśmy udział we wspaniałej, dwudniowej wycieczce do Warszawy. Wprawdzie pierwszego dnia pogoda nie dopisała i zwiedzaliśmy stolicę w deszczu, ale i tak warto było. Oglądaliśmy panoramę miasta z tarasu widokowego Pałacu Kultury, a później czynnie uczestniczyliśmy w interaktywnej wystawie ekologicznej. Poznawaliśmy funkcjonowanie organizmu człowieka, zgadywaliśmy różne zapachy i smaki. Mogliśmy sprawdzić swoją sprawność fizyczną i kondycję. Zatrzymaliśmy się na chwilę w „Złotych tarasach” i zjedliśmy tam pyszne lody. Potem oglądaliśmy różne zwierzęta w ogrodzie zoologicznym. Szkoda, że niektóre schowały się przed deszczem. Najbardziej podobały się nam pingwiny i dzikie „koty”. Nocleg w Schronisku Młodzieżowym był dużym przeżyciem dla najmłodszych uczestników wycieczki, którzy po raz pierwszy spali poza naszym domem.
    Drugiego dnia zwiedzaliśmy przepiękne Łazienki i tam urzekły nas pyszniące się tysiącem barw pawie! A potem podróż i zwiedzanie ruin zamku Krzyżtopór. Sympatyczna pani przewodnik opowiadała o historii zamku i jego mieszkańcach. W wyobraźni widzieliśmy te wspaniałe bale i uczty. Wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni. Bardzo dziękujemy firmie Provident, która zorganizowała dla nas tę wspaniałą wycieczkę.